Tuesday, November 20, 2012

assalamualaikum..

sudah lama giler tgl blog ni...hari ini tetiba lak tergerak nak bukak blog..huhu...rindu la pulak..lg pun dh lama xmasak2 xtry resepi baru... so hari ni aku just nak upload gambar2 lama jelah...saje nak memenuhkan blog kesayangan aku..hari ni mood aku x ok so saje nak lpskan tension dengan blog masakan ni n intai2 blog org lain..huhu.. first aku nak masukkan pic nasi ayam goreng yg aku ambik resepi ngan kak ipar aku yg sememangnya terer buat kek n masak..dia pun ada blog tersendiri..hehe.. ni laman blog kak ipar aku http://www.zawani-senyumsokmo.blogspot.com .. korang singgah la ye tgk..bujet ada lak yg tgk blog aku..perasan sendiri..huhu.. tp xpelah..saje nak menghiburkan diri ini..hahaha..bosan3.. adoi sory xleh nak upload gmbr nasi ayam grg sbb xde pic yg real so aku leh letak pic masa bt open house kecik2 je yg ada mcm2 makanan termasuklah pic nasi ayam grg..hehe.. selamat menjamu mata ye...






ok dah setel satu entry..hehe.. lps ni lak nk mskkan pic2 yg aku ambil lps aku masak..poyo kan..arghhh pedulik la org nak ckp ape..aku nak letak jugak..hahaha





 ok dh2...hehe..dh banyak pic tuk entry kali nni...Insyallah klau ada masa kita jmpa lg ye..



 


 

No comments: